sábado, 14 de diciembre de 2013

Presentacions de Material Multimèdia Interactives


Aquesta pràctica consisteix a fer un Power Point interactiu dirigit als alumnes de primària. Aquest Power Point segueix amb la nostra temàtica del projecte que hem de realitzar per l'assignatura, que com ja heu pogut observar, es tracta del Dia Europeu de les Llengües i que el faig amb la meva companya Desireé.

Power Point és una eina que ens ofereix el Microsoft Office que ens dóna múltiples opcions per elaborar objecte d'aprenentatge i dur a terme presentacions de tot tipus.




PASSA PARAULA


Nosaltres hem decidit per un Passaparaula com a material multimèdia interactiu, ja que hem trobat que és una manera molt divertida amb la qual és alumnes aprenen jugant. 




Com hem exposat en la guia didàctica, la meva companya, Desireé, i jo hem fet dues presentacions de Material Multimèdia Interactives, que són dos Passa Paraules, però amb estructures diferents per poder treballar des de dos perspectives.

El meu Power Point està realitzat amb la versió 2007


L'activitat consisteix a resoldre vint preguntes relacionades amb el taller passat, és a dir, amb el listening que vàrem fer la meva companya i jo. 

A cada pregunta hi ha tres possibles respostes amb imatges, segons si han encertat les preguntes o no, es redirecciona a altres diapositives que diuen si ho has fet correctament o malament. 






Podeu descarregar-vos aquí el Power Point perquè el mireu i  vos animeu a què el faceu!:Passa Paraula

   

En la plataforma SkyDrive podreu trobar la carpeta comprimida on hi ha totes les imatges que he utilitzat per dur a terme el Passa Paraula i aquest.

A més de trobar la guia didàctica en el Power Point, us la deix aquí perquè tingueu més facilitat per llegir-la:

     


Valoració de l'activitat

Aquesta activitat m'ha semblat molt entretinguda alhora de realitzar-la, malgrat que has de saber emprar bastant bé aquest programa i pot resultar un poc difícil quan s'hi ha de posar els vincles amb les diapositives, sons, moviments a objectes, etc.

Però per ara ha estat el taller que més m'ha agradat i amb el qual he quedat bastant conforme amb el resultat encara que el taller passat també em va agradar bastant.

Crec que no és massa difícil aplicar aquesta activitat en una aula de primària, sempre i quant hagi escoltat primer el listening del taller anterior, ja que està relacionat.



Reflexió 

Pens que aquest tipus d'activitats són una bona eina per fer feina amb els alumnes, ja que pot ser molt divertit pels ells crear el seu propi Power Point Interactiu.

utilitzar aquest tipus de material dins les aules és una forma diferent de donar les classes teòriques, fer exercicis, presentar un conte, etc.

Com també, el Power Point és una eina dinàmica, motivadora i entretinguda perquè els infantats poden jugar amb ella i no només estudiar i fer deures.


No hay comentarios:

Publicar un comentario